Uw bestelling is naar u onderweg. Wat nu?

Afhankelijk van de omvang van uw bestelling maken wij gebruik van 2 verschillende transporteurs.

Extra@home

Indien uw bestelling een 2-persoons matras, een lattenbodem of een boxspring bevat verzenden wij uw opdracht met Extra@home. Dit is een onderdeel van Post NL. Deze onderneming verzorgt ook de ophalingen, omruilingen en slaapkamerleveringen. Extra@home zal u de avond voor de levering na 20u een email of sms sturen met de tijdsindicatie van hun komst.

Post NL

In alle overige gevallen verzenden wij uw bestelling met PostNL. Uw zending kunt u traceren via de in de mail gecommuniceerde Track&Trace code.

De Track & Trace service van PostNL is een handige manier om uw bestelling te volgen. Na een paar eenvoudige handelingen weet u precies waar uw bestelling zich bevindt en wat de datum en het geplande tijdstip van levering is. Deze code kunt enkel gebruiken voor zendingen met Post NL.

In een uitzonderlijk geval kan een bezorgtijd bij Post NL pakketten tussen 08.30 en 20.30 uur worden vermeld. Op het moment dat u een dergelijke melding krijgt, verzoeken wij u onmiddellijk telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Ondanks de zorg van PostNL en Extra@Home kan het bij uitzondering voorkomen dat uw zending vertraging oploopt. Om te voorkomen dat u tevergeefs op uw bestelling thuis wacht, is het raadzaam dat u op de dag van levering zo vroeg mogelijk de status van uw bestelling controleert.

Heeft u verder nog een vraag over de status van uw zending?

CONTACTGEGEVENS:

Klantenservice PostNL (Klein pakket):

  • Ma-vr. 08:30-20:00
  • Za. 09:00-16:00
  • Tel. Nederland: 0900-0570
  • Tel. België: 0032-37600519

Klantenservice Extra@home (Groot pakket):

  • Ma-vr. 08:30-20:00
  • Tel. Nederland: 088-2363764
  • Tel. België: 0031-88-2363764